בדיקות השוואתיות ותחקירים הידיעה החמה חדשות

סקר מכון “מאגר מוחות” – 75% מהצרכנים בישראל סבורים כי רשת השיווק רמי לוי היא המשפיעה ביותר בעשור האחרון על הורדת יוקר המחיה

בימים הקרובים, יציפו את כלי התקשורת, סקרים שונים שיבחנו, באיזו רשת שיווק, ניתן למצוא את סל הקניות הזול ביותר. כדי לבחון האם יש התאמה בין תוצאות הסקרים שיפורסמו, לבין בחירתו של הצרכן, בקשנו ממכון המחקר “מאגר מוחות” לבדוק שתי שאלות בנושא: מי היא רשת השיווק שהשפיעה ביותר בעשור האחרון, על הורדת יוקר המחיה? ומי היא רשת השיווק הזולה ביותר כיום לדעתם?

על פי תוצאות סקר מכון המחקר “מאגר מוחות” עולה, כי 75% מהנשאלים בעלי הדעה סבורים, כי רשת השיווק רמי לוי, היא הרשת המשפיעה ביותר בעשור האחרון על הורדת מחיר סל המזון בישראל.

הסקר נערך במחצית חודש מרץ השנה בקרב 500 נשאלים, והוא עם אחוז סטייה של 4.5%

עוד עולה מהסקר, כי 11% מהנשאלים בעלי הדעה, סבורים שרשת השיווק “אושר עד” היא הרשת המשפיעה ביותר להוזלת סל המזון בישראל, בעשור האחרון, ואילו 5% מהנשאלים סבורים כי הרשת המשפיעה ביותר היא דווקא רשת, שופרסל.

עוד עולה מהסקר, כי לדעת 40% מהנשאלים רשת רמי לוי, היא רשת המזון הזולה ביותר, ו35% סבורים כי רשת המזון “אושר עד” היא הרשת הזולה ביותר, ואילו 8% מקרב הנשאלים סברו כי דווקא רשת המזון ויקטורי היא הזולה ביותר.

מניתוח נתוני הסקר עולה, כי ברשת רמי לוי 64% מהקונים הם משפחות עם ילדים. ברשת “אושר עד” מרבית ככול הקונים הם משפחות עם ילדים.

נגישות