בדיקות השוואתיות ותחקירים בחירות העורכים

סמארטפון מומלץ בפחות מאלף שקל

שוק מכשירי הביניים הוא העמוס ביותר ובכל יום מופיע דגם חדש. בפחות מאלף שקל ניתן בקלות למצוא מכשירים שאיכותם כמעט ואינה נופלת משל מכשירי הדגל. המומלץ הרשמי שלנו הוא המכשיר של שיאומי A2 מכשיר עם אנדרואיד נקי ועדכון מגוגל כמעט כמו הגוגל פלוס.

הMI A2 אומנם יקר יותר מה NOTE 5, ועם כמה חסרונות קטנים כגון סוללה קטנה יותר וללא הרחבת זיכרון אך בשל מערכת אנדרואיד נקיה ומעודכנת בתוכנית ANDROID ONE יש כאן את כל היתרונות של שיאומי– חומרה טובה, מחיר מצויין, איכות בניה מעולה. המצלמות הכי טובות למחיר. מהיר ופשוט.

ה XIAOMI MI A2 LITE הוא הגרסא ה’קלה’ של הMI A2 ולמעשה זהה לREDMI 6 PRO, רק עם רום אנדרואיד נקי.  ההבדלים כאן בהשוואה לMI A2 הם מסך קטן יותר (5.84″), מצלמות מעט פחות טובות ומעבד פחות חזק, אך עם סוללה גדולה יותר (4000mAh!), הרחבת זיכרון וחיבור אוזניות.

אם אתם  ומעדיפים סוללה טובה ומחיר מצויין – זהו המכשיר עבורכם סוללה פנטסטית, הרחבת זיכרון וגודל נוח.

ניתן לקנות גם את הרדמי נוט חמש פלוס במחיר זול קצת יותר אבל המעבד חלש יותר והמצלמות פחות טובות לטעמנו כדאי להוסיף קצת בשביל ה דגם המומלץ. הנוקיה 6.1  עם גרסה גלובלית הוא יפה יותר עם מעבד חזק יותר  אך הוא קטן יותר והמצלמות פחות טובות. עוד אופציה מומלצת אבל פחות מוכרת ונפוצה בישראל הוא הוואוי נובה 3i. בכל זאת במקרה של שוק הביינים אנחנו ממליצים מבחינת כיסויים ואביזרים נוספים ללכת עם העדר.

נגישות