דיור ובניה הפופולריים ביותר

מחיר למשתכן - מורה נבוכים

איך מוציאים אישור זכאות?

ניתן להוציא אישור זכאות מקוון באינטרנט, או בסניפי אחת משלוש חברות ההרשמה: אלונים, מילגם ועמידר הפזורים ברחבי הארץ. אם תימצאו זכאים יישלח אליכם האישור באמצעות הדוא”ל, בתוך 10 ימי עבודה. את כל המידע תוכל למצוא כאן. שימו לב – כיום ניתן להוציא אישור זכאות רק לסדרה ג’. לשאלות נוספות בנושא הוצאת אישור זכאות יש לפנות לאחת מחברות ההרשמה.

לאיזו חברה מחברות ההרשמה כדאי להירשם?

שלוש החברות מספקות אותו השירות ותוכל לבחור בכל אחת מהחברות, בהתאם להעדפותיך ולאזור מגוריך. כאן תוכל למצוא את כל פרטי הקשר של החברות.

רכשתי קרקע, האם אני יכול להשתתף בתכנית?

אם הקרקע מיועדת לבנייה, וחלקך בה עולה על שליש, אתה אינך נחשב חסר דירה ואינך זכאי בתכנית מחיר למשתכן.

אנחנו זוג חד-מיני האם אנחנו יכולים להירשם לתכנית?

זוגות חד-מיניים, ככל זוג אחר, זכאים להשתתף בתכנית מחיר למשתכן.
במקרים שבהם דרוש להמציא טפסים יהיה צורך להגיע לסניף, ואי-אפשר יהיה לבצע את הרישום באופן מקוון. כאן תוכלו למצוא את כל פרטי הקשר של חברות ההרשמה.

איך אני יודע אם אני בן מקום? כל כמה זמן אתם מעדכנים את הנתונים?

בן מקום הוא חסר דיור שמקום מגוריו הקבוע ב-3 השנים האחרונות או ב-4 שנים מתוך 10 השנים שקדמו למועד חישוב הזכאות בתחום שיפוט הרשות המקומית שבה ייבנה הפרויקט. משרד הבינוי והשיכון מקבל את נתוני כתובות המגורים מרשות האוכלוסין וההגירה, ולפיהם הוא מגדיר את מעמד בני המקום. עדכון “בן מקום” מתבצע באופן יזום על ידי מערכות המשרד. ניתן גם לפנות לחברת הסיוע באופן יזום כדי לעדכן את המעמד לפני מועד זה.

איך אני יודע באילו יישובים אני בן מקום?

באישור הזכאות רשום לך באילו יישובים אתה מוגדר בן מקום נכון ליום הנפקת האישור. תוכל לראות את רשימת היישובים העדכנית שבהם אתה זכאי כ”בן מקום” במסך הפרטים האישיים, באתר ההרשמה להגרלות.

הסתיים לי תוקף אישור הזכאות. מה עליי לעשות?

תוקף אישור הזכאות יוארך באופן אוטומטי וללא תוספת תשלום כל עוד נתוניך לא השתנו, ואתה עדיין עומד בתנאי התכנית. בדיקת הנתונים מבוצעת באופן שוטף, למול ממשקים וגורמים חיצוניים לבדיקת תקיפות הזכאות.

מה זה סדרה א’, סדרה ב’ וסדרה ג’?

כדי להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בדירה, תכנית מחיר למשתכן פועלת בשלוש סדרות: סדרה א: בסדרה זו נכללים זכאים שביקשו אישורי זכאות עד יום שלישי, 30.8.2016.​  סדרה ב: בסדרה זו נכללים זכאים שהצטרפו לתכנית החל ב-1.9.2016 עד 24.9.2017, או שהצטרפו קודם לסדרה א’ ועברו לסדרה ב’ לפי כללי התוכנית. סדרה ג: בסדרה זו ייכללו זכאים אשר קיבלו ומקבלים אישור זכאות החל ב-25.9.2017.

מתי ייפתחו הגרלות לסדרות ב’ וג’?

ההגרלות לסדרה ב’ נפתחו בסוף שנת 2017. סדרה ג’ זכאית בשלב זה להשתתף רק בהגרלות שנפתחות לכל סדרות הזכאים. עם זאת, בעלי אישורי זכאות בסדרה זו יוכלו להירשם להגרלות שייפתחו לכל הסדרות ולכל הזכאים. אנחנו ממליצים להירשם לשירות הניוזלטר לקבלת עדכונים שוטפים על התכנית לחצו כאן ותעקבו אחר הפרסומים של הפרויקטים בדף הפייסבוק של מחיר למשתכן.

איך אני יודע לאיזו סדרה אני משתייך?

כשאתה נכנס לאתר ההרשמה להגרלות באמצעות ת”ז וסיסמה, תוכל לראות במסך הפרטים האישיים לאיזו סדרה אתה משתייך.

 

נגישות