אולפן חי רכב ומוצרי חשמל

מסך גיימינג עם זמן תגובה של 1 ms ו- AMD FreeSync

מומחית התצוגה AOC מכריזה על מסך מחשב חדש לגיימינג: G2868PQU בגודל 28″ (71.1 ס”מ) עם Ultra HD / 4K (3840×2160). על מנת לענות על צרכיהם של גיימרים המחפשים את התמונה המדויקת והמציאותית ביותר, ואת סשן המשחק החד ביותר, מתהדר המסך ב HDR-ready מהדור החדש עם פאנל TN וזמן תגובה של 1 ms. ה- G2868PQU אף תומך ב- AMD FreeSync המנטרל “גמגומים” ו”קריעות”, הנגרמים בשל חוסר תיאום בפריימים בין הכרטיס הגרפי למסך. מאפיינים אלו מבטיחים חוויית גיימינג חלקה ומהירה באיכות 4K. המסך יהיה זמין באירופה החל ממרץ 2019, ובישראל החל מחודש מאי 2019.

מסגרת הפאנל הצרה של מסך ה- G2868PQU’s בצבעי אדום שחור, וסטנד אסימטרי, ארגונומי ומתכוונן ב-130 מ”מ, מוכיחים כי זהו מסך שנבנה במיוחד עבור גיימרים. תצוגת ה- HDR-ready מצוידת בפאנל TN 28″, המכסה 102% מסולם הצבעים sRGB ו- 82% מסולם AdobeRGB. לכן, משתמשים לא רק יראו פי 4 יותר פרטים לעומת מסך Full HD, אלא יקבלו תצוגה של צבעים מרהיבים וויזואליה שלוכדת את העין. התמונה המתקבלת במסך ה- G2868PQU חדה במיוחד הודות לצפיפות של 157.35 ppi (פיקסל פר אינץ’). בנוסף, משתמשים עם כרטיס מסך AMD יכולים לקבל חוויה ללא “קריעות” ו-“גמגומים” במסך עם פחות input lag וקצת ריענון של עד 60Hz בעזרת ניצול ה- AMD FreeSync.

מסך ה- G2868PQU של AOC אולי נראה מינימליסטי, אך למעשה מציע מגוון רחב של התאמות אישיות. סטנד המסך המסוגנן מתכוונן בטווח של 130 מ”מ לגובה, כך שכל משתמש יכול להתאים אותו לצרכיו האישיים. בין אם בסביבה מוארת או חשוכה, אין זה משנה עבור ה- G2868PQU הודות לבהירות גבוהה של 300 ניטים. במצבי חושך, מסייע מצב ה- Low Blue להפחית את תחושת העייפות בעיניי המשתמש.

מיקוד גדול יותר בגיימינג

ממש כמו בסדרת ה- AGON, מצויד ה- G2868PQU במאפייני הגיימינג הבאים בתפריט המסך:

  • Game Color- מאפשר שליטה ברוויית הצבע: הגברת העצמה אם התמונה חיוורת מידי, או החלשתה כדי לקבל רמות צבע אפור טובות יותר.
  • Shadow Control- שליטה ברמות ההצללה: מאפשר להאיר אזורים חשוכים ולהפך, כמו גם לראות באופן טוב יותר אזורים בהירים מידי, מבלי לפגום בתמונה עצמה.
  • AOC Game Modes- מצבי המשחק של AOC מותאמים עבור ז’אנרי משחק שונים (FPS, Racing, RTS). בנוסף, מגיע המסך עם שלושה מצבי משתמש הניתנים להתאמה אישית.
  • AOC Dial Point- משתמשים המעוניינים להציב כוונת במשחקי FPS בהם אין את הסמן + יכולים לעשות שימוש ב- Dial Point על מנת לכוון במדויק.

 

מסך ה- G2868PQU יהיה זמין בחודש מרץ הקרוב באירופה במחיר מומלץ לצרכן של 399€ ובישראל בחודש מאי במחיר מומלץ של 2,199 ₪.

הרשת להגנת הצרכן

הוסף תגובה

לחץ כאן להכנסת תגובה

נגישות