הפופולריים ביותר כללי קניות ומבצעים

כל השיטות להוזלת הסל החודשי וכיצד שומרים שלא לחרוג ממסגרת האשראי המשפחתית

מאות אלפי משפחות, יושבות בסוף כל חודש מול דפי הוצאות האשראי שלהן, וכולם שוברים את הראש, כיצד ניתן לצמצם את ההוצאה החודשית? כיצד ניתן להקטין את ההוצאה על סל המזון החודשי?

האמת, שיש גם יש פתרונות העשויים לצמצם את ההוצאה על סל המזון, ובכלל לשמור על מסגרת התקציב המשפחתית שלנו.

אז ראשית כלל ברזל!

  1. להשתדל ולא לרכוש אף לא דבר אחד בתשלומים. רק בתשלום אחד.

זה מבטיח לנו, שתשמרו על מסגרת התקציב המשפחתית החודשית.

פריסה לתשלומים, יוצרת את האווירה המדומה, שכביכול, יש עוד מרחב אשראי להוצאה.

השוואת מחירים

  1. השוואת מחירים היא נתון המודיעין מספר אחד עבורנו הצרכנים. היא הבסיס לבחירת המוצר והחנות. רשת שהייתה זולה לפני חודש, אינה זולה בהכרח בקניה הנוכחית.

צרכן טוב אינו שומר נאמנות לחנות או רשת, שהיא יקרה טובה. צרכן טוב, נאמן לכיס שלו. כלומר להעדיף חיסכון על חשבון נאמנות לרשת או למוצר שאתם רגילים לצרוך.

 מפצלים קניות

  1. כיום הקניה מתבצעת לרוב במתחמי קניות, בהן יש ארבע ואף חמש רשתות שיווק שונות. ולכן כדאי מאוד לפצל קניות בהתאם למבצעים שיש ברשתות השונות.

נכון זה לוקח זמן נוסף, אבל אם מדובר בקניה חודשית של אלף ₪ ויותר, בהחלט כדאי מאוד לפצל את הקניה.

במקרה הזה זמן הוא כסף אבל במובן ההפוך: עוד זמן לקנייה יחסוך לכם כסף - הפערים בין אותם מוצרים במרחק של עשרות מטרים עשויים להפתיע - עלוני המבצעים והצצה מוקדמת באתרי הרשתות יסייעו לכם לגבש רשימת קניות משתלמת לכל רשת.

לא חייבים מוצרים ממותגים

  1. כיום ברשתות יש מוצרים רבים, שאינם משווקים ע”י יצרנים מובילים או ממותגים

כדאי מאוד לנסות את המוצרים האחרים, שהם זולים בעשרות אחוזים, לדוגמא כל תחום הפסטות והפתיתים, מוצפים ביצרנים קטנים ותוצרת חוץ הזולים משמעותית מיצרנים ממותגים אחרים.

כך גם רטבים, ממרחים, שימורים, מאפים ובצקים, עוגיות, ירקות קפואים ועוד

שמים דגש על סוף עונה

  1. רק בשבועות ספורים לאורך השנה נמכרים פריטי הלבוש והאופנה במחיר מלא. כבר כעת פריטי החורף נמכרים במחיר סוף עונה והמגמה תלך ותעמיק עד לשיאה במרץ.

נצלו את ימי המכירות בהנחות שמגיעות ל-70% והצטיידו לעונה הבאה, בעיקר כשמדובר במוצרים קלאסיים שלא נס ליחם אחרי עונה אחת. זה יחסוך לכם לא מעט

חנויות עודפים

  1. מאות חנויות עודפים פרוסות בכל הארץ, בתחום האופנה ובתחום כלי הבית והריהוט. והרי אם הג’ינס או השטיח הם מעונה קודמת ועלו חצי מחיר ופחות - הנה חיסכון יפה.

והכי חשוב להיות צרכן אכפתי, בודק ומשווה. ואל תבנה שכל דבר יגידו ויספרו לך.

הפעל עניים ואוזניים

נגישות